Én előre szóltam, hogy ez az év nagyon izgalmas és tartalmas lesz minden Lovecraft rajongónak, íme, itt a következő bizonyíték. A Team Clockwork, és közzé tett egy teaser videót fejlesztésükről, ami nem más, mint egy FPS túlélő horror az At the Mountains of Madness novellából.
A játékmenetet tekintve a feladat a „szokásos”, túlélni, ehhez azonban különböző eszközöket kell kombinálnod, hogy ne fagyj meg, ne hallj éhen, vagy ne száradj ki. Ez eddig nem hangzik rosszul – annyira jól sem -, de az már kifejezetten aggodalomra ad okot, hogy külön kiemelik, a játékban meg kell küzdened a könyvben szereplő Lovecrafti teremtményekkel. Természetesen Cthulhu is megjelenik a teaserben, ami ugye ismét csak kérdéseket vet fel. Az minden esetre javára irható a játéknak, hogy a labirintusokat, minden egyes alkalommal az engine generálja, így terelve az újrajátszás felé.
A csapat spanyolországi központú és két tagból áll, Teresa Nogués felel az Unreal Engine kihasználásáért, Mikel Villaverde pedig az ügyvezető és design felelős. A Steam Greenlight kampányuk sikeres volt, és idővel érkezni fog a Kickstarteres is. Még nagyon a fejlesztés elején járnak, ezért megjelenési időpont szóba sem került. Én bízok benne, hogy nem fognak elkallódni és fércmunkát csinálni, minden esetre a magyar MAZE:TAWS csapatában egyelőre jobban bízok. Sokkal jobban.